"Cinta Yang Kekal Hanya Cinta Pada ALLAH"
> cinta dunia cinta bersifat sementara<

Sunday, January 22, 2012

Disaat mencari ketenangan diri dengan NOVEL

  assalammualaikum sahabat blog's....
lama dh x updates blogs rasa sepi plak tanpa penulisan ni..hehehe..
leka dngan novel, smpaikn blog aku lpa nk updates... bukan ape novel lh peneman saat aku sepi tnpa kwn2... tanpa novel siapa lh aku ni..hehe xsah klu xbca novel.. bak kta aku sendiri, bca novel ni blh tenangkan fikiran yg tengah kusut dr segala mslh... sejk akhir2 ni org asyik cr mslh je dgn aku, dr aku lyan karenah diorg, baik aku lyn novel ku...
ada jugk mnusia ni dengki dgn kta erk, knplh ssh sngt nk tngok kte bhgia sdgkn aku xpernh nk ganggu hidp org, aku buat keje ku sndr je.. xde nk gnggu khipn org lain.. kadg2 org fikir aku gila sbb fanatik sngt dgn novel, tu je cra aku nk teng, dgn novel segala mslh aku dpt atasi... NOVEL... sahabat setia aku..... hehehe


No comments:

Post a Comment